Reklamaatiot

Jos Kirja-verkkokaupasta ostettu kirja on viallinen tai kirja on vaurioitunut matkalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme laittamalla viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@kirja.fi.

Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisesta.

Reklamaation tekeminen Kirja-verkkokaupasta tilattuihin kirjoihin ja kalentereihin:

Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen: asiakaspalvelu@kirja.fi.

  • Kuvaile millainen vika kirjassa on.
  • Liitä viestiin mukaan kuva tai kuvia vauriosta tai virheestä.
  • Saat viestiisi vastauksen, kun reklamaatiosi on käsittelyssä.
  • Pyrimme käsittelemään reklamaatiot 1-2 arkipäivän kuluessa.

Virheellisiksi ilmoitetuista kirjoista toimitamme asiakkaalle ensisijaisesti uuden kirjan. Jos kirjaa ei ole enää saatavilla, voimme tarjota hinnanalennusta, korvaavan kirjan tai tehdä hyvityksen riippuen virheen laadusta. 

Huomioithan, että käsittelemme vain Kirja-verkkokaupasta ostettujen kirjojen reklamaatioita. Jos olet ostanut kirjan toiselta jälleenmyyjältä, olethan yhteydessä suoraan kirjan myyjään.

Voit soittaa asiakaspalveluumme kysyäksesi lisäohjeita.

Puh. 010 5060 101 (ma-pe 10.00–14.00)

Tilaa Kirja-uutiskirje

Liittymisetuna saat 20 % alennuksen Kirja-verkkokauppaan. Tämän lisäksi saat ajankohtaisia tarjouksia, etuja ja tietoja uutuuskirjoistamme.

Henkilötietojen käsittelystä voit lukea rekisteriselosteestamme.